Saturday, August 7, 2010

İşte böyle köpekcik

Yala sahibenin ayaklarının altını! Yala ve ne kadar sadık bir köpek olduğunu göster... Alıştır kendini acıktığında ve susadığında tabanlarımı yalamaya! Sadece onlar gelecek aklına ve her ihtiyacının onları iştah ve minnetle yalamana bağlı olduğunu öğreneceksin.
Tekme yemekten usandın mı köpekcik? O zaman tekme yemediğin her anın değerini bil ve sahibenin ayaklarını minnetle yala.
Ben senin sahibenim, sen benim malımsın! Ve sana istediğimi yapacak gücüm var! Ve bu beni çok tahrik ediyor... Hadi köpeğim, bana seni tekmeleme fırsatı ver!
"Direnme ve teslim ol... Tabanlarımı iştahla yaladığında ve beni memnun ettiğinde ne kadar rahatlayacaksın... Ama inanarak yapana kadar dayak yiyeceksin... Hadi, zorlama beni seni bir köpek gibi eğitmek için... Ayak terimi iştahla yalayıp, parmaklarımdan şeker gibi emmeyi öğreneceksin... Direnme köpeğim

No comments:

Post a Comment